نوشته شده توسط : محمّد معنوی
هواداران ذوب آهن به خوبي مي‌دانند كه هيچ وقت براي اين تيم كم نگذاشتم و همانطور كه گفتم اگر از اين تيم پيشنهاد خوبي داشتم برمي‌گشتم سايت گل - محمدرضا خلعتبري مهاجم فصل گذشته الوصل تقريبا تصميم نهايي‌اش را گرفته و امروز يا فردا با باشگاه سپاهان قرارداد امضا خواهد كرد. اين در حالي است كه استقلال و پرسپوليس خواهان جذب او بودند ولي خلعتبري سر از سپاهان آورد تا دوباره فوتبالش را در سپاهان ارائه دهد. او در خصوص آخرين روند مذاكراتش با سپاهان و مسائل مختلف ديگر گفت‌وگويي اختصاصي با خبرنگار سايت گل انجام داد. مثل اينكه حضورت در سپاهان قطعي شده است؟ فعلا كه قرارداد امضا نشده ولي توافقات كامل صورت گرفته و اگر اتفاق خاصي نيفتد سال آينده در سپاهان بازي خواهم كرد. راستي چرا سپاهان را انتخاب كردي؟ سپاهان در فوتبال ايران تيم بزرگي است از طرفي من چند سال در اصفهان بازي كردم و روزهاي خوبي در ذوب آهن داشتم. شايد اگر از ذوب آهن پيشنهاد خوبي داشتم دوباره به اين تيم برمي‌گشتم ولي شرايط مالي اين باشگاه چندان مناسب نبود. سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد و من خيلي  دوست دارم با اين تيم جام قهرماني آسيا را بالاي سر ببرم. از طرفي دوستان قديمي‌ام در ذوب آهن حالا در سپاهان حضور دارند و مي‌توانم يك فصل خوب داشته باشم. ولي قبول داري هواداران ذوب آهن از تو ناراحت مي‌شوند؟ من احترام خاصي براي آنها قائل هستم ولي فوتبال حرفه‌اي شده و من حق انتخاب دارم. هواداران ذوب آهن به خوبي مي‌دانند كه هيچ وقت براي اين تيم كم نگذاشتم و همانطور كه گفتم اگر از اين تيم پيشنهاد خوبي داشتم برمي‌گشتم. من با سپاهاني‌ها صحبت كردم و در نهايت به توافق رسيدم و مطمئن باشيد در صورت عقد قرارداد با تمام وجود براي سپاهان بازي مي‌كنم. برخي مي‌گويند با اضافه شدن تو، باند ذوب آهني در سپاهان درست مي‌شود؟ اين حرف‌ها واقعا مسخره است و من در هر تيمي باشم با تمام وجود بازي مي‌كنم. بازيكناني مثل فرشيد طالبي، علي احمدي و صادقي هم زماني كه در ذوب آهن بودند هيچ وقت براي اين تيم كم نگذاشتند. مي‌گويند مبلغ قرارداد تو يك ميليارد و 500 ميليون تومان است؟ اينكه مي‌گويند پول ميلياردي گرفتم به هيچ عنوان صحت ندارد و مي‌توانيد اگر قرارداد بستم، برگه قراردادم را ببينيد. ولي هيچ كس باور نمي‌كند كه تو سقف قرارداد را رعايت كرده باشي يا اينكه پول كمي گرفته باشي، درست است؟ من بازيكن تيم ملي هستم و مطمئنا يكسري امتيازها براي بازيكنان ملي‌پوش در نظر گرفته مي‌شود. از طرفي هر بازيكني شرايط خاص خودش را دارد و مبلغ قراردادها متفاوت است. راستي دوست داري در سپاهان چه شماره‌اي را برتن كني؟ دوست دارم شماره 9 را بپوشم و اگر اين شماره در اختيار بازيكني نبود آن را برتن مي‌كنم. در غير اينصورت شماره ديگري را برمي‌دارم و اين موضوع زياد برايم مهم نيست. در باشگاه الوصل هم شماره 9 در اختيار بازيكن ديگري بود و من شماره 90 را برتن كردم. راستي با زلاتكو كرانچار صحبت كردي؟ خير، هنوز با او صحبت نكرده‌ام.


:: بازدید از این مطلب : 355
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: